txty

Bine ati venit pe blogul nostru oficial! Vizionare placuta!
Powered By Blogger

Conducatorii

Ownerii acestui blog:Grigore Antonio si Raicu Alin Sebastian


Contactati-ne!

Daca doriti sa postati ceva contactati-ne la id-urile:

Grigore Antonio-s41_rocker
Raicu Alin Sebastian-sebitu_raicu90


Regulile blogului

Regulile blogului

1.Nu vorbiti vulgar pe blog.

2.Nu publicati inainte sa intrebati ownerii(Albert,Sebastian,Antonio)

2.Nu da-ti numerele de telefoane,id-urile le puteti da dar este pe raspundrerea dvs.

3.Nu editati profilul,decat ownerii au voie!

4.Nu copiati posatrile pe blogurile dvs.

5.Nu prea multe poze fara descriere.

6.Fiecare elev are voie sa posteze maxim 7 postari pe zi.

7.Ownerii au libertatea de a sterge sau de a modifica postarile.

8.Nu publicati melodi vulgare,manele sau poze vulgare.

9.Daca ownerul iti spune ca trebuie sa faci ceva,tu nu trebuie sa te opui.

10.Fiecare membru are drept egal in blog.

11.Nu va faceti reclama pe blogul clasei.

Daca aceste reguli nu vor fi respectate,va vom exclude din blog!

Va multumim!

joi, 17 martie 2011

Grigore Antonio-owner si uploader

Salut sunt Antonio,mi se spune Toni sau prorecla mea Peste.Spune-mi cum vrei:)).Sa vorbes putin despre mine;;).Pai eu ma consider un copil ok cu o pofta de viata maxima si de aventura.Imi place sa ma joc counter,ador acest joc,dar in viata nu totul e o joaca.


Materia mea preferata este romana,dar si profesoara mea preferata este doamna care preda romana,Patrascu Mihaela:),deasemnea imi place si limba straina engleza.:).


Timpul liber,de obicei in timpul liber  joc fotbal,ma joc C.S pe pc si obisnuiesc sa ma joc si pe playstation2.De curand cica ma ocup cu blogareala si sincer chiar imi place.


Pa-pa!






4 comentarii: